Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Алфа 147 1.9JTDm 8V

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с Алфа 147 1.9JTDm 8V

    Здравейте Колеги,имам следният проблем с моята принцеса.Загуби мощност, в ниските обороти я няма никаква и прекъсва при подаване на газ докато стигне до 2500 оборота е така и след това се изстрелва.Като я запаля на място и подавам газ и подава газ насечено(постепенно,забавено),а не се изфорсирва.А като и подам газ рязко настъпя газта и изпушва бял пушек.
    Закачаха я на компютър и излезе че е блокирам ЕГР клапана.Отворих го ,наистина имаше много нагар,изчистих го и го монтирах.Около 200-300км.пробег лети никакви проблеми и след това пак така заби муцуната.Вдигнах капака и видях че е омаслен маркуча за въздуха който влиза в мотора.Скобата беше се отпуснала и хвърляло масло от там (не много но си беше омаслено).
    Ако някой може да помогне ,имал е такъв проблем или просто съвет, ще съм благодарен ...
    Моторе е както споменах по-горе е 1.9JTDm 8V 120к.с


  • #2
    Като ти прави мизерии ЕГР-ра - затапваи го. Огледай картерната вентилация и най-вече тази на турбината, че при мен като се запуши и щеше на стане голяма беля. Качи сума ти масло във въздушните пътища.
    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

    Comment


    • #3
      А ако го затапя този ЕГР дали ще започнат грешки да ми излизат.Дали няма да трябва и компютърно да се премахне.

      Comment


      • #4
        Гаранция! Трябва и софтуерно да го изключиш.
        Alfa Romeo 159 SW Q-Tronic JTDm 150hp '09
        ex Alfa Romeo 147 JTDm 120hp '05
        ex Alfa Romeo 145 TS 103hp '97

        Comment


        • #5
          да ясно най вероятно ще го изолирам този егр, а относно тази картерна вентилация,би трябвало да е някакъв клапан ,но къде се намира тва нещо и на достъпно място ли е..

          Comment


          • #6
            Колеги нека някой напише за картерната вентилация,как да се провери.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от bizona Покажи съобщение
              Колеги нека някой напише за картерната вентилация,как да се провери.
              Май никой не знае. Често чета да се почисти, но никой не обяснява подробно. Мисля, че съм срещал описание на процедурата, но не помня дали е в този форум. Правил съм го на други двигатели, тук не се е налагало.
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #8
                Прегледай си вакумите за управлението на турбината да нямаш нацепени маркучи, може и соленоида да е здал багажа. Ако не е от тия неща затапвай ЕГР-а. Можеш спокойно да си я караш със затапен, макар и да ти излиза грешката докато ти го спрат и софтуерно. Без ЕГР колата вдига леко разхода и става по мудна в ниските обороти, но поне не ти пълни всмукателните колектори със сажди
                sigpic
                Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщение
                  Без ЕГР колата вдига леко разхода и става по мудна в ниските обороти, но поне не ти пълни всмукателните колектори със сажди
                  Сори ама нито първото е вярно, нито второто.
                  Виж за третото съм съгласен.

                  ---------- Post added at 08:54 ---------- Previous post was at 08:51 ----------

                  Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                  Май никой не знае. Често чета да се почисти, но никой не обяснява подробно. Мисля, че съм срещал описание на процедурата, но не помня дали е в този форум. Правил съм го на други двигатели, тук не се е налагало.
                  Няма никаква философия, ако е като на 16в, имаш една кутия точно зад двигателя, вади се, мие се, подменя се един О пръстен, проверява се клапана, който се пада някъде зад ЕГР-а, кръгъл пластмасов, дали работи, най-вероятно ще е постоянно отворен ...

                  И така до ... да кажем 20-30к км и пак вадиш и чистиш.
                  Можеш и байпас да направиш ама само ако си мразиш турбината
                  ex - 147 16v multijet

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение

                    Няма никаква философия, ако е като на 16в, имаш една кутия точно зад двигателя, вади се, мие се, подменя се един О пръстен, проверява се клапана, който се пада някъде зад ЕГР-а, кръгъл пластмасов, дали работи, най-вероятно ще е постоянно отворен ...

                    И така до ... да кажем 20-30к км и пак вадиш и чистиш.
                    Можеш и байпас да направиш ама само ако си мразиш турбината
                    Кутията я знам къде е, цялата е омазана с масло, но понеже спазвам принципа да не пипам нищо работещо- не я пипам
                    Click image for larger version

Name:	DSC_0037.jpg
Views:	1
Size:	91.3 Килобайта
ID:	2333378

                    кутията е там, къде е този клапан и той ли е там.

                    А на бензин ТС каква е процедурата?
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение

                      А на бензин ТС каква е процедурата?
                      Там е по-сложно, сепаратора е в капака на клапаните.
                      Ето и по-подробно:
                      http://clubalfaromeo.com/forum/showt...F0%E0%F2%EE%F0
                      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
                        Там е по-сложно, сепаратора е в капака на клапаните.
                        Ето и по-подробно:
                        http://clubalfaromeo.com/forum/showt...F0%E0%F2%EE%F0
                        Да, доста играчка изглежда, дано не ми се налага. Чистил съм предимно на немските си коли от скука там е супер лесно- сваляш капака и там има една гъста мрежа.
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment

                        Working...
                        X